Αρχική Οργανωτική Δομή
Print

Οι ριζικές αλλαγές που συντελέσθηκαν στο χώρο της ασφάλισης κατέστησαν επιτακτική την ανάγκη αναδιοργάνωσης του ΤΑΥΤΕΚΩ και τη διαμόρφωση μιας νέας οργανωτικής δομής. Με την υπ. αριθμ. Φ.80000/28375/1942 (φεκ 38 Β' 14/1/2013) απόφαση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας δημιουργήθηκε ένα λιτό οργανόγραμμα βάσει του οποίου μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά ο Φορέας παρέχοντας ποιοτικές υπηρεσίες στο πολίτη. 

 

 

Πρόεδρος Δ.Σ.

Αρμοδιότητες

  • Μεριμνά για την εφαρμογή των σχετικών νόμων, κανονιστικών πράξεων και κανονισμών.
  • Προΐσταται όλων των υπηρεσιών του Ταμείου και έχει την ευθύνη της δράσης και της εν γένει εύρυθμης λειτουργίας του.
  • Εκπροσωπεί το Ταμείο δικαστικώς και εξωδίκως έναντι παντός και δύναται δε, με απόφασή του, να αναθέτει την εκπροσώπηση του Ταμείου επί συγκεκριμένωνυποθέσεων σε μέλος του Δ.Σ., σε δικηγόρο του Ταμείου ή σε Προϊστάμενο Γενικής Διεύθυνσης ή Διεύθυνσης.
  • Καταρτίζει την ημερήσια διάταξη των συνεδριάσεων, λαμβάνοντας υπόψη τυχόν θέματα που διατυπώνουν τα μέλη του Δ.Σ., και διευθύνει τις συνεδριάσεις του.
  • Αναθέτει μετά από σχετική απόφαση του Δ.Σ. και έγκριση του αρμόδιου Υπουργού σε τρίτους τη μελέτη για αντιμετώπιση θεμάτων του Ταμείου, των οποίων κρίνει και αξιολογεί το έργο και τα πορίσματα.
  • Υπογράφει κατ’ εξουσιοδότηση του Δ.Σ. τις διάφορες συμβάσεις του Ταμείου, καθώς και τα αποφασιστικής σημασίας εξερχόμενα έγγραφα.
  • Επιμελείται της έκδοσης απολογιστικού υπομνήματος με τα πεπραγμένα του προηγούμενου έτους το πρώτο τρίμηνο εκάστου έτους και ανά διετία της έκδοσης ενημερωτικού ασφαλιστικού φυλλαδίου, σύμφωναμε τις ισχύουσες διατάξεις.
  • Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται οι διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας.

Οργανική μονάδα

Αρμοδιότητες

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ

Η Διεύθυνση Διοικητικού είναι αρμόδια για το χειρισμό όλων των θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης του προσωπικού του Ταμείου και της στελέχωσης του, τη διεκπεραίωση της αλληλογραφίας, την ενημέρωση των πολιτών, τη γραμματειακή υποστήριξη καθώς και τη μηχανογραφική υποστήριξη και οργάνωση των υπηρεσιών του.

Τμήμα

Διοίκησης & Εκπαίδευσης Ανθρώπινου Δυναμικού

  • Ο προγραμματισμός προσλήψεων για τη στελέχωση των υπηρεσιών του Ταμείου σύμφωνα με τις λειτουργικές του ανάγκες.
  • Η μέριμνα για την απογραφή του προσωπικού στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου και η συνεχής ενημέρωση του για τις μεταβολές της υπη­ρεσιακής κατάστασης σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
  • Ο χειρισμός όλων των θεμάτων υπηρεσιακής κα­τάστασης και μεταβολών του προσωπικού του Ταμείου. Η μέριμνα για τη χορήγηση πάσης φύσεως αδειών στο τακτικό προσωπικό.
  • Η τήρηση και ενημέρωση του προσωπικού μητρώου των υπαλλήλων του Ταμείου.
  • Η μέριμνα για τη μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων του Ταμείου, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία.
  • Η χορήγηση βεβαιώσεων και πιστοποιητικών υπηρε­σιακών μεταβολών στους υπαλλήλους του Ταμείου.
  • Ο χειρισμός όλων των θεμάτων που αφορούν στην απασχόληση του προσωπικού του Ταμείου κατά το υπο­χρεωτικό ωράριο και πέραν αυτού, στις αποδοχές, στις αποζημιώσεις υπερωριακής και πρόσθετης απασχόλησης.
  • Ο χειρισμός θεμάτων που αφορούν στην εφαρμογή του πειθαρχικού δικαίου και η κίνηση της σχετικής διαδι­κασίας για την επιβολή των προβλεπόμενων κυρώσεων.
  • Ο χειρισμός των θεμάτων που αφορούν το ωράριο εργασίας.
  • Η μέριμνα για την οργάνωση και εκτέλεση των προ­γραμμάτων επιμόρφωσης και εισαγωγικής εκπαίδευσης υπαλλήλων σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

           Τμήμα

Σχέσεων Κράτους-Πολίτη, Οργάνωσης & Γραμματείας

  • Η ενημέρωση του πολίτη για τα δικαιώματα του και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση των υποθέσεων του.
  • Η διερεύνηση των παραπόνων των συναλλασσόμενων με τις Υπηρεσίες του Ταμείου και η υποβολή προτάσε­ων για τη βελτίωση της λειτουργίας του Ταμείου και την απλούστευση των διαδικασιών του.
  • Η έκδοση απαντήσεων σε δημοσιεύματα του Τύπου, σε αναφορές ή υπομνήματα ασφαλισμένων και τρίτων σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Ταμείου.
  • Ο συντονισμός της συνεργασίας των υπηρεσιών του Ταμείου με τα «Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών».
  • Η παρακολούθηση της εφαρμογής μέτρων για την απλούστευση των διαδικασιών και η μελέτη και υπόδειξη μέτρων για τη βελτίωση της ποιότητας του κανονιστικού περιβάλλοντος και των συνθηκών εργασίας.
  • Η μελέτη και ο χειρισμός θεμάτων που αφορούν στη σύσταση, συγχώνευση, κατάργηση υπηρεσιακών μονάδων του Ταμείου, καθώς και στην οργάνωση αυτών.
  • Η επιμέλεια για την κωδικοποίηση της νομοθεσίας σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις.
  • Η διακίνηση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλο­γραφίας. Η τήρηση κοινού και εμπιστευτικού πρωτοκόλλου.
  • Η αναπαραγωγή εγγράφων και λοιπών κειμένων και η βεβαίωση της ακρίβειας αυτών.
  • Η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του προσωπι­κού και των πολιτών και η επικύρωση αντιγράφων από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης ή το νόμιμο αναπληρωτή του.
  • Η μέριμνα διεκπεραίωσης των προσκλήσεων των πρακτικών και των λοιπών εγγράφων του Δ.Σ.
  • Η τήρηση των πρακτικών του Δ.Σ. και η ανακοίνωση στις αρμόδιες υπηρεσίες του Ταμείου για την εκτέλεση των αποφάσεων αυτού.
  • Η μέριμνα για τη μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του Δ.Σ. σε άλλα όργανα και για την παροχή εξουσιοδοτήσεων σε υπηρεσιακά όργανα υπογραφής εντολών, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων και διαφόρων εγγράφων και πράξεων.
  • Η γραμματειακή υποστήριξη του Προέδρου του Δ.Σ. και του Αυτοτελούς Τμήματος Νομικών Υποθέσεων.
  • Η υποστήριξη των υπηρεσιακών συμβουλίων για θέ­ματα διοικητικού προσωπικού ή πειθαρχικού.

Τμήμα Πληροφορικής

 

  • Η μηχανογράφηση των εργασιών του Ταμείου, η κα­τάρτιση σχετικών προγραμμάτων και η κωδικοποίηση των υπηρεσιακών στοιχείων.
  • Η τήρηση, ενημέρωση και ταξινόμηση του μηχανο­γραφικού αρχείου.
  • Η ευθύνη των ηλεκτρονικών επικοινωνιών του Ταμείου με άλλα κέντρα, μέσα και πηγές πληροφόρησης.
  • Η ευθύνη για την εφαρμογή της τήρησης των διαδι­κασιών ασφάλειας του τοπικού δικτύου σε όλα τα επίπεδα.
  • Η επεξεργασία των στοιχείων, διεξαγωγή ερευνών, η επισήμανση προβλημάτων, καθώς και η εκπόνηση μελετών σε αντικείμενα αρμοδιότητας του Ταμείου.
  • Η εκπαίδευση των χρηστών των μηχανογραφικών εφαρμογών.
  • Η συνεχής ενημέρωση για τις δυνατότητες που προ­σφέρουν οι τεχνολογίες πληροφορικής και τηλεπικοινω­νιών και η διατύπωση εισηγήσεων για τη χρήση τέτοιων τεχνολογιών από το Ταμείο.
  • Η υποστήριξη των διαδικασιών προμήθειας του απα­ραίτητου εξοπλισμού σε λογισμικό και υλικό.
  • Η μέριμνα για τη συντήρηση του μηχανογραφικού εξοπλισμού και των εφαρμογών.

Τμήμα Προσωπικού & Διοικητικής Υποστήριξης ΔΕΗ

  • Ο χειρισμός των θεμάτων της υπηρεσιακής κατάστα­σης του αποσπασμένου στο Ταμείο από τη ΔΕΗ προσωπικού για την οποία προβλέπεται αρμοδιότητα των οργάνων του Ταμείου σύμφωνα με τις εκάστοτε νομοθετικές ρυθμίσεις.
  • Η τήρηση των ατομικών φακέλων του αποσπασμένου από τη ΔΕΗ προσωπικού.
  • Η μέριμνα για την εκπαίδευση και επιμόρφωση του προσωπικού.
  • Η μέριμνα για την αξιολόγηση του προσωπικού.

 

Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ

Η Διεύθυνση Οικονομικού καταρτίζει τα σχέδια του προϋπολογισμού, απολογισμού καθώς και ισολογισμού της Κεντρικής Υπηρεσίας, του Λογαριασμού Παροχών σε Χρήμα καθώς και των Τομέων Πρόνοιας και μεριμνά για την εκτέλεσή τους. Επιπλέον, προγραμματίζει, παρακολουθεί και υλοποιεί τις προμήθειες, αναλαμβάνει τις δαπάνες του φο­ρέα, καταρτίζει τις καταστάσεις αποδοχών του προσωπικού.

Τμήμα

Οικονoμικής Διαχείρισης

 

  • Η κατάρτιση του ετήσιου γενικού προϋπολογισμού της κεντρικής υπηρεσίας σε συνεργασία με τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες. Μέριμνα για την εκτέλεση αυτού.
  • Η κατάρτιση του ετήσιου προϋπολογισμού για το λογαριασμό παροχών σε χρήμα σε συνεργασία με τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες. Μέριμνα για την εκτέλεση αυτού.
  • Η τήρηση του μητρώου δεσμεύσεων και παροχή στοι­χείων στα πλαίσια του μηχανισμού στήριξης της Ευρωζώνης και του Δ.Ν.Τ.
  • Η κατάρτιση του ετήσιου ισολογισμού - απολογισμού.
  • Η τήρηση και ενημέρωση των λογιστικών βιβλίων του Ταμείου και η τήρηση αρχείου των παραστατικών της οικονομικής διαχείρισης.
  • Η λογιστική παρακολούθηση των καταθέσεων διαχείρισης.
  • Η μέριμνα για τις πάσης φύσεως προμήθειες του Ταμείου σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, η διενέργεια διαγωνι­σμών προμήθειας αναλώσιμων και μη υλικών, καθώς και υπηρε­σιών, η κατάρτιση και υπογραφή των συμβάσεων προμηθειών, η παρακολούθηση και διαφύλαξη των κατατιθέμενων εγγυη­τικών επιστολών, η εισήγηση για τη συγκρότηση επιτροπών προμηθειών και παραλαβών και κάθε άλλη σχετική ενέργεια.
  • Η τήρηση μητρώου ακίνητης και κινητής περιουσίας (επίπλων, συσκευών, μηχανημάτων) του Ταμείου. Η τήρηση βιβλίων στα οποία καταχωρούνται όλα τα στοιχεία που σχετίζονται με τις επενδύσεις του Ταμείου, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Η μέριμνα για την ετή­σια απογραφή των περιουσιακών στοιχείων του Ταμείου.
  • Η εκτέλεση των αποφάσεων του Δ.Σ. για κάθε επέν­δυση ή ρευστοποίηση κινητών αξιών και παρακολούθηση των χρηματικών διαθεσίμων στις Τράπεζες.
  • Η φύλαξη των τίτλων ιδιοκτησίας των ακινήτων του Ταμεί­ου, καθώς και η σύνταξη ετήσιας δήλωσης ακίνητης περιουσίας.
  • Η συντήρηση και επισκευή των ακινήτων του Ταμείου και του εξοπλισμού τους.
  • Η ευθύνη για την τήρηση από τον ανάδοχο των όρων της σύμβασης συντήρησης.
  • Η μέριμνα για τη στέγαση των υπηρεσιών του Τα­μείου, τη μίσθωση των αναγκαίων κτηρίων στέγασης, τη διενέργεια της διαδικασίας μίσθωσης και τη λήψη μέτρων για τη διασφάλισή τους.
  • Η μέριμνα για την εκμίσθωση των ακινήτων του Ταμείου και την είσπραξη των μισθωμάτων.
  • Η λογιστική παρακολούθηση των πάσης φύσεως δαπανών του Ταμείου.
  • Η μέριμνα για τη μεταβίβαση των αναγκαίων πιστώ­σεων προς τους Τομείς δια επιτροπικών ενταλμάτων μετά από σχετική απόφαση του Δ.Σ.
  • Η παροχή οικονομικών και στατιστικών στοιχείων.
  • Η σύνταξη της ετήσιας δήλωσης φόρου εισοδήματος.
  • Η μέριμνα για την παροχή στοιχείων στους ελέγχους των λογιστικών βιβλίων που υπόκειται το Ταμείο.
  • Η είσπραξη του ποσού εκ του ποσοστού συμμετοχής κάθε Τομέα στις γενικές δαπάνες διοίκησης και λειτουρ­γίας του Ταμείου στις Τράπεζες, των αποθεματικών και της ταμειακής.

Τμήμα

 Λογιστηρίου

Παροχών Πρόνοιας

  • Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου προϋπολογισμού εσό­δων από ασφαλιστικές εισφορές και προσόδους περιουσίας και εξόδων λειτουργίας κάθε Τομέα.
  • Η τήρηση λογιστικών βιβλίων κάθε Τομέα, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
  • Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου ισολογισμού - απολο­γισμού κάθε Τομέα.
  • Η έκδοση εντολών πληρωμής.
  • Η έγκαιρη απόδοση των υπέρ τρίτων κρατήσεων.
  • Η παρακολούθηση και ο έλεγχος των ακυρωθεισών από την Τράπεζα επιταγών, λόγω μη είσπραξή τους.

Τμήμα

Εκκαθάρισης Δαπανών

 

  • Η κατάρτιση των μισθοδοτικών καταστάσεων του προσωπικού του Ταμείου.
  • Η εκκαθάριση των αποδοχών του προσωπικού και η απόδοση των υπέρ τρίτων κρατήσεων.
  • Η μέριμνα για την πίστωση των λογαριασμών καταθέ­σεων του προσωπικού για τις πάσης φύσεως αποδοχές του.
  • Η εκκαθάριση των αμοιβών για συμμετοχή σε συμ­βούλια και επιτροπές.
  • Η τήρηση αρχείου των παραστατικών που εκδίδει το Τμήμα.
  • Η εκκαθάριση των δαπανών διοίκησης και λειτουρ­γίας του Ταμείου.

Τμήμα

Εσόδων &Αναγκαστικών Μέτρων

  • Η επιμέλεια για την παρακολούθηση της κανονικής και τακτικής καταβολής, για την είσπραξη των ασφαλιστι­κών εισφορών που αναλογούν στο λογαριασμό σε χρήμα, καθώς και την είσπραξη των λοιπών εσόδων του λογα­ριασμού.
  • Η επιμέλεια για την παρακολούθηση της κανονικής και τακτικής καταβολής, για την είσπραξη των ασφαλιστικών ει­σφορών που αναλογούν στον ΕΟΠΥΥ για τις παροχές σε είδος.
  • Η λήψη κάθε αναγκαστικού μέτρου για την είσπραξη των καθυστερούμενων εισφορών.

 

Δ/ΝΣΗ ΠΑΡΟΧΩΝ ΠΡΟΝΟΙΑΣ

Η Διεύθυνση Παροχών Πρόνοιας επιμελείται των θεμά­των παροχών πρόνοιας στους ασφαλισμένους των Τομέων Πρόνοιας Προσωπικού ΟΤΕ, Πρόνοιας Προσωπικού Εμπο­ρικής Τραπέζης και Ιονικής-Λαϊκής Τράπεζας, Πρόνοιας Προσωπικού ΟΣΕ, Πρόνοιας Προσωπικού ΕΡΤ και Τουρισμού και Πρόνοιας Προσωπικού ΔΕΗ του Κλάδου Ασφάλισης Προσωπικού ΔΕΗ (ΚΑΠ-ΔΕΗ).

Α’ Τμήμα Εσόδων & Απονομής Εφάπαξ (ΟΣΕ & ΕΡΤ)

  • Η μέριμνα για την υπαγωγή στην ασφάλιση κάθε ασφαλιζομένου σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
  • Η μέριμνα για την είσπραξη των εσόδων κάθε Τομέα. Η λήψη μέτρων αναγκαστικής είσπραξης καθυστερούμενων εισφορών και λοιπών συναφών απαιτήσεων.
  • Η συμφωνία ατομικών λογαριασμών εργοδοτών και η βεβαίωση των εσόδων από εισφορές μετά από σχετικό έλεγχο.
  • Ο έλεγχος και η βεβαίωση των ημερών ασφάλισης και η εκκαθάριση των λογαριασμών επιστροφής εισφορών.
  • Η έκδοση αποφάσεων απονομής παροχών, ύστερα από έλεγχο των υποβαλλόμενων δικαιολογητικών.
  • Η επιμέλεια για τη διαβίβαση των ανωτέρω αποφά­σεων στις οικονομικές υπηρεσίες.
  • Η τήρηση και ενημέρωση μητρώου δικαιούχων.

Β’ Τμήμα Εσόδων & Απονομής Εφάπαξ (ΟΤΕ, ΕΤΕ, ΙΛΤ)

  • Η μέριμνα για την υπαγωγή στην ασφάλιση κάθε ασφαλιζομένου σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
  • Η μέριμνα για την είσπραξη των εσόδων κάθε Τομέα. Η λήψη μέτρων αναγκαστικής είσπραξης καθυστερούμενων εισφορών και λοιπών συναφών απαιτήσεων.
  • Η συμφωνία ατομικών λογαριασμών εργοδοτών και η βεβαίωση των εσόδων από εισφορές μετά από σχετικό έλεγχο.
  • Ο έλεγχος και η βεβαίωση των ημερών ασφάλισης και η εκκαθάριση των λογαριασμών επιστροφής εισφορών.
  • Η έκδοση αποφάσεων απονομής παροχών, ύστερα από έλεγχο των υποβαλλόμενων δικαιολογητικών.
  • Η επιμέλεια για τη διαβίβαση των ανωτέρω αποφά­σεων στις οικονομικές υπηρεσίες.
  • Η τήρηση και ενημέρωση μητρώου δικαιούχων.

Γ’ Τμήμα Εσόδων & Απονομής Εφάπαξ (ΔΕΗ)

  • Η μέριμνα για την υπαγωγή στην ασφάλιση κάθε ασφαλιζομένου σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
  • Η μέριμνα για την είσπραξη των εσόδων κάθε Τομέα. Η λήψη μέτρων αναγκαστικής είσπραξης καθυστερούμενων εισφορών και λοιπών συναφών απαιτήσεων.
  • Η συμφωνία ατομικών λογαριασμών εργοδοτών και η βεβαίωση των εσόδων από εισφορές μετά από σχετικό έλεγχο.
  • Ο έλεγχος και η βεβαίωση των ημερών ασφάλισης και η εκκαθάριση των λογαριασμών επιστροφής εισφορών.
  • Η έκδοση αποφάσεων απονομής παροχών, ύστερα από έλεγχο των υποβαλλόμενων δικαιολογητικών.
  • Η επιμέλεια για τη διαβίβαση των ανωτέρω αποφά­σεων στις οικονομικές υπηρεσίες.
  • Η τήρηση και ενημέρωση μητρώου δικαιούχων.

Τμήμα

Παροχών Πρόνοιας Ασφαλισμένων ΚΑΠ-ΔΕΗ

  • Η μέριμνα για τη εφαρμογή των διατάξεων που αφο­ρούν τη χορήγηση παροχών πρόνοιας στους ασφαλισμέ­νους του ΚΑΠ-ΔΕΗ.
  • Η συγκέντρωση δικαιολογητικών, ο έλεγχος της νο­μιμότητας αυτών, η τιμολόγηση της σχετικής δαπάνης, η έκδοση του χρηματικού εντάλματος και η παράδοσή του στις οικονομικές υπηρεσίες.
  • Η μέριμνα για τη χορήγηση των παροχών Πρόνοι­ας - Αντίληψης του ΚΑΠ ΔΕΗ που προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία.
  • Η λειτουργία κατ’ εξουσιοδότηση και για λογαριασμό της ΔΕΗ ΑΕ με ανάληψη από αυτήν όλων των εν γένει δαπανών: α) των παιδικών κατασκηνώσεων και βρεφονηπια­κών σταθμών που λειτουργεί ο Φορέας και β) των ιδιωτικών κατασκηνώσεων με τις οποίες συμβάλλεται ο Φορέας για λογαριασμό και κατ’ εξουσιοδότηση της ΔΕΗ ΑΕ με κάλυψη όλων των προκυπτουσών δαπανών.
  • Οι ενέργειες για τη σύναψη συμβάσεων παροχής υπη­ρεσιών και διακήρυξης διαγωνισμών κατά τα ανωτέρω, για τη στελέχωση και λειτουργία των βρεφονηπιακών σταθμών και κατασκηνώσεων, εκκαθάριση οικονομικών απαιτήσεων τρίτων από τις παρασχεθείσες υπηρεσίες για λογαριασμό και κατ’ εξουσιοδότηση της ΔΕΗ ΑΕ κατά τα ανωτέρω.

Αυτοτελές Τμήμα

Ασφάλισης, Μητρώου & Παροχών σε Χρήμα

  • Η μέριμνα για την υπαγωγή στην ασφάλιση των προ­σώπων που ασφαλίζονται στο Ταμείο.
  • Η έκδοση και θεώρηση των ασφαλιστικών βιβλιαρίων, η παράταση της ασφάλισης των μελών της οικογένειας των ασφαλισμένων και η έκδοση ασφαλιστικών βεβαιώσεων.
  • Η χορήγηση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθέ­νειας (Ε.Κ.Α.Α.).
  • Η τήρηση, ο έλεγχος, η εκκαθάριση και η ενημέρωση του μητρώου των ασφαλισμένων.
  • Η μέριμνα για την εφαρμογή των διατάξεων που αφο­ρούν τη χορήγηση παροχών σε χρήμα στους ασφαλισμέ­νους των ΤΑΠ-ΟΤΕ, ΤΑΠ-ΕΤΒΑ, ΤΑΠΑΕ «Εθνική», ΤΑΠ-ΕΤΕ, ΤΑΠ-ΗΣΑΠ, ΤΑΠ-ΗΛΠΑΠ, ΤΑΑΠΤΠΓΑΕ και ΚΑΠ-ΔΕΗ.
  • Η συγκέντρωση δικαιολογητικών, ο έλεγχος της νο­μιμότητας αυτών, η έκδοση των αποφάσεων απονομής των παροχών, η τιμολόγηση της σχετικής δαπάνης, η έκδοση του χρηματικού εντάλματος και η παράδοσή του στις οι­κονομικές υπηρεσίες του Ταμείου.

Αυτοτελές Τμήμα

Εσωτερικού Έλεγχου

Ο χειρισμός όλων των θεμάτων για τη διενέργεια τακτι­κών ή έκτακτων επιθεωρήσεων και ελέγχων ως προς την εφαρμογή των κειμένων διατάξεων σχετικά με την υπαγωγή στην ασφάλιση και την απόδοση εισφορών, τη νόμιμη έκδοση οποιουδήποτε παραστατικού εγγράφου καθώς και τον έλεγχο για τη νομική εκτέλεση του προϋπολογισμού του Ταμείου.

Αυτοτελές Τμήμα

Νομικών Υποθέσεων

  • Η νομική κάλυψη και υποστήριξη όλων των υποθέσεων του Ταμείου ενώπιον Δικαστηρίων και Αρχών.
  • Η γνωμοδότηση επί θεμάτων νομικής φύσεως που αφορούν το Ταμείο.
  • Η παροχή νομικών οδηγιών και κατευθύνσεων προς το Δ.Σ. και τις υπηρεσίες του Ταμείου, εφόσον αυτές ζητούνται.
  • Η νομική επεξεργασία των πάσης φύσεως διακηρύξεων και συμβάσεων του Ταμείου.
  • Η νομική επεξεργασία των προτεινόμενων από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Ταμείου προσχεδίων νόμων, δια­ταγμάτων και κανονιστικών αποφάσεων.
  • Η παρακολούθηση της νομολογίας των δικαστηρίων που αφορά το Ταμείο και η παροχή σχετικών οδηγιών προς τις υπηρεσίες.